Dieta WegeMaster z rybą

Dieta wegetariańska z rybą od Masterdiety

Plan diety Wege + Fish jest idealny dla każdego, nie tylko dla miłośników ryb. Składniki odżywcze, które są w nich zawarte doskonale regulują prawidłowe funkcjonowanie organizmu oraz wzmacniają układ immunologiczny w naszym ciele. 

 

Najważniejszym elementem składników odżywczych znajdujących się w rybach są kwasy tłuszczowe z rodziny omega-3 oraz pełnowartościowe białko o wysokiej przyswajalności. Do skomponowania posiłków z ryb śródlądowych oraz morskich. Staramy się, aby ryba w tym systemie odżywiania występowała w co najmniej 2 z 5 posiłków w dziennym jadłospisie. 
dieta wege z ryba

Przykładowy jadłospis

Dzień nr 1

Śniadanie: Owsianka proteinowa z mango

II śniadanie: Sałatka z lazurem, winogronami i marynowaną cebulką, pomarańczowy vinaigrette

Obiad: Tagliatelle z tuńczykiem

Podwieczorek: Pianka waniliowa z musem malinowym

Kolacja: Risotto grzybowe

Dzień nr 2

Śniadanie: Racuchy z jabłkami

II śniadanie: Budyń z owocami

Obiad: Dorsz w płatkach kukurydzianych z pieczonymi ziemniakami i naszym ketchupem

Podwieczorek: Zupa miso

Kolacja: Kotleciki z soczewicy pod pierzynką porową podane z kaszą jaglaną i brokułem

Dzień nr 3

Śniadanie: Bułeczki zapiekane z jajkiem i warzywami

II śniadanie: Sernik na zimno z musem rabarbarowym

Obiad: Łosoś z puree z ziemniaka i pora, podany z sałatką z rzodkiewki

Podwieczorek: Zupa szpinakowa z groszkiem ptysiowym

Kolacja: Makron caprese