Przywitaj Nowy Rok z Masterdietą! 15% taniej z kodem NOWYROK

Dieta FitMaster bez ryby

Fit dieta bez ryby od Masterdiety

Dieta FitMaster bez ryby jest skierowana dla osób, które chcą wzmocnić swoją odporność, ale nie przepadają za owocami morza. W menu możemy znaleźć głównie produkty, które są bogate w witaminy antyoksydacyjne A, E i C, np.: kwi, truskawki, papryka, porzeczki, natka pietruszki, brokuły, szpinak, marchew czy pomidory. Nasze potrawy doprawiane są przyprawami rozgrzewającymi organizm oraz mającymi właściwości bakteriobójcze.

Całodzienne menu zawiera 5 posiłków wzbogaconych olej rzepakowy, siemię lniane i orzechy włoskie będące źródłem kwasów omega 3.

Dietę FitMaster można zamówić w kilku wariantach – 3 posiłki (śniadanie, obiad, kolacja), 5 posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), office (II śniadanie, obiad, podwieczorek) lub office 2 (śniadanie, II śniadanie, obiad).

dieta fitmaster z ryba

Przykładowy jadłospis

Dzień nr 1

Śniadanie: Owsianka proteinowa z mango

II śniadanie: Sałatka z lazurem, winogronami i marynowaną cebulką, pomarańczowy vinaigrette

Obiad: Tagliatelle z kurczakiem

Podwieczorek: Pianka waniliowa z musem malinowym

Kolacja: Risotto grzybowe

Dzień nr 2

Śniadanie: Racuchy z jabłkami

II śniadanie: Budyń z pastą chia i komosy

Obiad: Pieczone nuggetsy z kurczaka z pieczonymi ziemniakami i naszym ketchupem

Podwieczorek: Zupa miso

Kolacja: Indyk pod pierzynką porową podany z kaszą jaglaną i brokułem

Dzień nr 3

Śniadanie: Tosty z jajkiem i warzywami

II śniadanie: Sernik na zimno z musem rabarbarowym

Obiad: Kurczak z puree z ziemniaka i pora, podany z sałatką z rzodkiewki

Podwieczorek: Zupa szpinakowa z groszkiem ptysiowym

Kolacja: Makron caprese

Ostatnia aktualizacja strony: