Dieta FitMaster bez ryby

Fit dieta bez ryby od Masterdiety

Dieta FitMaster bez ryby jest skierowana dla osób, które chcą wzmocnić swoją odporność, ale nie przepadają za owocami morza. W menu możemy znaleźć głównie produkty, które są bogate w witaminy antyoksydacyjne A, E i C, np.: kwi, truskawki, papryka, porzeczki, natka pietruszki, brokuły, szpinak, marchew czy pomidory. Nasze potrawy doprawiane są przyprawami rozgrzewającymi organizm oraz mającymi właściwości bakteriobójcze.

Całodzienne menu zawiera 5 posiłków wzbogaconych olej rzepakowy, siemię lniane i orzechy włoskie będące źródłem kwasów omega 3.
dieta fitmaster z ryba

Przykładowy jadłospis

Dzień nr 1

Śniadanie: Owsianka proteinowa z mango

II śniadanie: Sałatka z lazurem, winogronami i marynowaną cebulką, pomarańczowy vinaigrette

Obiad: Tagliatelle z kurczakiem

Podwieczorek: Pianka waniliowa z musem malinowym

Kolacja: Risotto grzybowe

Dzień nr 2

Śniadanie: Racuchy z jabłkami

II śniadanie: Budyń z pastą chia i komosy

Obiad: Pieczone nuggetsy z kurczaka z pieczonymi ziemniakami i naszym ketchupem

Podwieczorek: Zupa miso

Kolacja: Indyk pod pierzynką porową podany z kaszą jaglaną i brokułem

Dzień nr 3

Śniadanie: Tosty z jajkiem i warzywami

II śniadanie: Sernik na zimno z musem rabarbarowym

Obiad: Kurczak z puree z ziemniaka i pora, podany z sałatką z rzodkiewki

Podwieczorek: Zupa szpinakowa z groszkiem ptysiowym

Kolacja: Makron caprese