Dieta FitMaster

Fit dieta od Masterdiety

Dieta skierowana do wszystkich osób pragnących wzmocnić swoją odporność. Menu zostało wzbogacone o produkty zawierające witaminy antyoksydacyjne (A, C i E) takie jak: porzeczki, truskawki, kiwi, natka pietruszki, papryka, brokuły, pomidory, marchew, szpinak. Potrawy doprawiane są przyprawami rozgrzewającymi organizm oraz mającymi właściwości bakteriobójcze.

Do menu zostały włączone kefiry i kiszonki pozytywnie wpływające na florę bakteryjną jelit. Dieta bogata jest również w cynk, selen, miedź i żelazo znajdujące się w rybach, jajach, warzywach strączkowych oraz roślinach liściastych. Potrawy wzbogacone są o olej rzepakowy, siemię lniane i orzechy włoskie będące źródłem kwasów omega 3. Urozmaicone i smaczne dania pozwalają zachować zdrowie oraz zapewniają prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Całodzienne menu składa się z pięciu posiłków.

Przykładowy jadłospis

Dzień nr 1

Śniadanie: Zielona pasta jajeczna podana z chlebkiem, rzodkiewką

II śniadanie: Fit deser jaglano-kokosowy

Obiad: Wieprzowina po tajsku w sosie słodko-kwaśnym podany z ryżem

Podwieczorek: Sok marchewkowy dynamit

Kolacja: Razowe penne z pesto, karczochami i suszonymi pomidorami

Dzień nr 2

Śniadanie: Chlebek bananowy z musem porzeczkowym i owocami

II śniadanie: Muffiny paprykowe

Obiad: Klopsiki z indyka i marchewki, kasza gryczana, sos szafranowy

Podwieczorek: Jogurt truskawkowy z czekoladą

Kolacja: Hiszpański kociołek

Dzień nr 3

Śniadanie: Owsianka proteinowa z mango

II śniadanie: Sałatka z lazurem, winogronami i marynowaną cebulką, pomarańczowy vinaigrette

Obiad: Tagliatelle z tuńczykiem

Podwieczorek: Pianka waniliowa z musem malinowym

Kolacja: Risotto grzybowe