Dieta o niskim indeksie glikemicznym

Dieta z niskim IG w wykonaniu Masterdiety to posiłki, które zapewnią Ci odpowiedni poziom cukru we krwi. Jest to propozycja dla osób, które cierpią na nietolerancję glukozy, insulinooporność bądź chorują na cukrzycę typu II. Pyszne i pełnowartościowe dania oraz różnorodne i odpowiednio zbilansowane to gwarancja zdrowia i dobrego samopoczucie każdego dnia.

Nasi najlepsi kucharze przygotowują posiłki przede wszystkim w oparciu o produkty niskim lub średnim indeksie glikemicznym. W Twoim codziennym menu nie zabraknie więc pełnoziarnistych makaronów i kasz, pieczywa z pełnego ziarna, chudego mięsa, warzyw, wybranych owoców oraz tłuszczów pochodzenia roślinnego.

placeholder

Przykładowy jadłospis

Dzień nr 1

Śniadanie: Śledź po kaszubsku z pieczywem bezglutenowym

II śniadanie: Sałatka z ryżem, brokułem i jajkiem z dodatkiem dressingu

Obiad: Makaron z tofu w kremowym sosie curry z fasolką szparagową

Podwieczorek: Koktajl truskawkowo-bananowy

Kolacja: Ryż smażony z kurczakiem po meksykańsku

Dzień nr 2

Śniadanie: Kakaowa owsianka z duszonymi śliwkami z cynamonem

II śniadanie: Dietetyczna zapiekanka z cukinii i pora z serkiem wiejskim

Obiad: Morszczuk w kremowym sosie musztardowym z puree kukurydzianym i fasolką

Podwieczorek: Waniliowe ciasto jaglane z wiśniami

Kolacja: Orzechowe kaszotto z grillowanym halloumi

Dzień nr 3

Śniadanie: Pasta śródziemnomorska z tostem i rukolą z pomidorkiem

II śniadanie: Zupa serowa

Obiad: Makaron z łososiem i fasolką szparagową

Podwieczorek: Shake z gruszkami i owocami leśnymi

Kolacja: Pęczak z warzywami po meksykańsku