Dieta IF

Dieta IF to idealna propozycja dla osób, które chcą schudnąć, ale cały czas żyją w biegu i brak im czasu na regularne spożywanie posiłków. Idealnie sprawdzi się też w przypadku tych, którzy chcą zmienić nawyki żywieniowe lub poprawić metabolizm. Teraz dieta IF dostępna jest także w wersji bez glutenu i laktozy.

Dieta IF pozwala na dowolność w spożywaniu posiłków, byle byłyby one zgodne z podstawami zdrowego odżywiania. Oznacza to, że na diecie IF nie musisz rezygnować ze swoich ulubionych posiłków. Najważniejsz jest, aby przestrzegać podziału na tzw. okno żywieniowe i okres postu.

Nasi kucharza codziennie dbają o to, aby Twoje posiłki były zdrowe, smaczne i pożywne. Możesz być pewien, że nie zabraknie w nich najwyżej jakości produktów prosto od lokalnych dostawców oraz witamin i minerałów, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Dzięki wykluczeniu produktów zbożowych oraz mlecznych jest bezpiecznym rozwiązaniem dla osób nietolerujących glutenu i laktozy.

placeholder

Przykładowy jadłospis

Dzień nr 1

Śniadanie: Pasta z tuńczyka z jajkiem, chlebkiem i warzywami

Obiad: Kaczka w sosie żurawinowym z ziemniaczkami i surówką colesław

Kolacja: Sałatka z pieczonym burakiem, serem feta, prażonymi orzechami, pomarańczą i sosem balsamicznym

Dzień nr 2

Śniadanie: Pasta z grillowanej cukinii z serem ferta i orzeszkami ziemnymi podana z pieczywem pełnoziarnistym i warzywami

Obiad: Pulpeciki drobiowe w sosie pomidorowym z ryżem i surówką z czerwonej kapusty

Kolacja: Makaron pełnoziarnisty z pesto pietruszkowo-bazyliowym

Dzień nr 3

Śniadanie: Naleśniki serowe z kurczakiem i warzywami

Obiad: Morszczuk w sosie curry z pieczonymi ziemniaczkami i fasolką szparagową

Kolacja: Czarny makaron z krewetkami w sosie maślanym