Dieta Samuraj Master

Dieta Samuraja od Masterdiety

Nate Miyaki jest autorem książki “Dieta Samuraja”, którą wydał w 2011 roku. Ten mądry dietetyk i trener w jednym, opisał w swojej książce dietę Samuraja, która łączy ze sobą bezglutenowe źródła węglowodanów  oraz najlepsze elementy diety paleolitycznej.

 

Dieta Samuraja jest idealną dietą dla miłośników najróżniejszych dyscyplin sportowych. Dieta Samuraja pozwala na dostosowanie żywienia do planów treningowych każdego trenującego sportowca. Dietę można modyfikować na poziomie pór dnia i częstotliwości jedzenia posiłków.
dieta samuraja

Przykładowy jadłospis

Dzień nr 1

Śniadanie: Jajka sadzone z bekonem, awokado i pomidorkiem

II śniadanie: Sałatka z bekonem, śliwkami, winogronami i marynowaną cebulką, pomarańczowy vinaigrette

Obiad: Makaron ryżowy z tuńczykiem i pomidorkami

Podwieczorek: Koktajl bounty

Kolacja: Risotto grzybowe z kurczakiem

Dzień nr 2

Śniadanie: Jaja faszerowane awokado

II śniadanie: Budyń z pastą chia i komosy

Obiad: Pieczone nuggetsy z kurczaka z frytkami warzywnymi i naszym ketchupem

Podwieczorek: Zupa miso z kurczakiem i sezamem

Kolacja: Indyk pod pierzynką porową podany z kaszą jaglaną i brokułem

Dzień nr 3

Śniadanie: Szakszuka

II śniadanie: Ciasto z rabarbarem

Obiad: Kurczak z puree batatowym, podany z sałatką z rzodkiewki

Podwieczorek: Zupa szpinakowa z ziarnami

Kolacja: Kurczak z cukinią i podany z ryżem i coleslawem