Dieta IF bez glutenu i laktozy

Dieta IF to idealna propozycja dla osób, które żyją w ciągłym biegu i nigdy nie mają na nic czasu, a już na pewno nie mają go na codzienne liczenie kalorii oraz regularne spożywanie posiłków. Idealnie sprawdzi się też w przypadku osób, którym zależy na poprawie sylwetki i zrzuceniu kilogramów.

Będąc na diecie IF, nie musisz rezygnować ze swoich ulubionych posiłków, ważne jest, aby przestrzegać podziału na tzw. okno żywieniowe i okres postu.

Nasi kucharza dbają o to, aby dostarczone do Ciebie posiłki były zdrowe, smaczne i pożywne. Nie zabraknie w nich pełnowartościowych i najwyżej jakości produktów, które pokryją zapotrzebowanie na wszystkie najważniejsze składniki odżywcze niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu.

placeholder

Przykładowy jadłospis

Dzień nr 1

Śniadanie: Czekoladowy pudding z tapioki z musem truskawkowym i prażonymi orzechami włoskimi

Obiad: Roladka wieprzowa faszerowana z sosem porowo-kaparowym, batatami i surówką z białej kapusty

Kolacja: Sałatka z papryką, suszonymi morelami, plastrami kurczaka i dipem pietruszkowo-dyniowym

Dzień nr 2

Śniadanie: Jaglanka z sosem tahini i pestkami granatu

Obiad: Roladka drobiowa w sosie z wędzonej papryki i ryżem

Kolacja: Kuleczki wołowe w gęstym sosie pomidorowym z pilawem jaglanym

Dzień nr 3

Śniadanie:  Omlet z masłem orzechowym i bananem

Obiad: Gęś z pieczonymi ziemniaczkami

Kolacja: Chłopski garnek z kiełbasą