Dieta dla mam !

Data dodania: 2018-06-13 11:54:35

Najważniejsza jest gęstość odżywcza pożywienia, czyli wybieranie takich produktów, które oprócz energii dadzą nam wiele innych korzystnych składników jak witaminy, składniki mineralne, błonnik, przeciwutleniacze. Jedz częściej, ale niezbyt obfite posiłki, najlepiej 5–6 razy dziennie. Pożywienie nie zalega wtedy w żołądku, składniki odżywcze są szybciej przyswajane, a poziom glukozy we krwi jest wyrównany, więc nie odczuwasz napadów głodu. Spożywaj takie produkty jak: jajka, szpinak, wątróbka, kiełki, ryby morskie (łosoś, makrela, tuńczyk), awocado, mieso drobiowe, włowe - Takie odpowiednio zbilansowane składniki znajdziesz w naszej Masterdiecie ! 

x

Catering dietetyczny. Co to takiego?

Catering dietetyczny jest twoim codziennym wyżywieniem.

Zawiera: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek oraz kolację.

Wybierz jedynie rodzaj diety oraz kaloryczność.

Po zamówieniu każdego poranka otrzymasz zestaw pięciu posiłków na cały dzień.

Codziennie otrzymasz inny zestaw, menu możesz sprawdzić na naszej stronie www.

Jeśli masz pytania, nie wahaj się - skontaktuj się z nami mailowo na adres kontakt@masterdieta.pl

lub telefonicznie pod numer +48 790 342 343