Zielenina w kuchni

dieta catering 1


Warzywa o zielonym zabarwieniu wspomagają w prawidłowym działaniu układu odpornościowego, nerwowego, pokarmowego i krwionośnego.
Są doskonałym dostarczycielem żelaza, magnezu witamin A, C i E.
Bardzo dobrze wpływają na nasz spokój. W sytuacjach stresowych powinniśmy korzystac z bogctwa natury, jakimi są wyżej wspomniane warzywa
– dzięki witaminom z grupy B łagodzą nasze nerwy. W dobie dziejszych czasów, dostęp do dobrej jakości warzyw jest bardzo łatwy. Obecny w nich zielony barwnik
– chrolofil usuwa toksyny, pomaga zwalczać bakterie, pozwala również na dłużej zachować młody wygląd. Na przykład brokuły są niezbędne w diecie, zawierają ogrom białka, które jest ważnym budulcem mięśni. 

W okresie wiosenno- letnim konieczne jest sięganie po zielone smoothie, są to koktajle warzywno-owocowe. W naszym Menu regularnie pojawiają się w różnych pozycjach.
Trend na tego typu napoje wypromowały sławne postacie z zachodu, jest to jedena z tej mody, za którą warto gonić. Z każdą porcją tych zielonych mixtur
dostarczamy naszemu organizmowi niezbędnych składników, a co najwazniejsze saobie gwarantujemy dobre samopoczucie. Do wyboru mamy mnóstwo bogatych w wartości odżywcze warzyw, które są łatwo dostępne.
Zaliczają się do nich szpinak, seler naciowy, sałata, natka pietruszki, szczypiorek, kapusta i pory. Na osłodę smaku, doskonałym sposobem jest dodanie owoców,
na przykład bananów, kiwi czy truskawki a nawet miodu.
Witaminowy strzał gotowy! 

www.masterdieta.pl